11 mars 2010

Grieg och nattaångest

Jag lyssnar på klassisk musik och försöker varva ner efter dagens & kvällens galna upptåg. Jag har lite lagom antydan till träningsvärk i mina (obefintliga?) armmuskler, sidofiléer, magmuskler och ryggmuskler. Hoppas även på lite benmuskelont lagom till Fredagen är här, men man kan kanske inte få allt här i världen heller..

Nu är min dansvecka över, och med sorg i blicken kan jag konstatera att det med detta bara är en dansvecka kvar i lilla Falun innan jag åker. Är snart bara en vecka kvar.... Shit!

Fick min flygbiljett bekräftad idag. Nu är allt klart. ALLT! Det känns helt overkligt. Eller tjaaa.. Boende är det problem jag har kvar, och tandläkarbesöket som jag MÅSTE försöka få in innan jag lämnar Sverige. Okey, ALLT var inte klart, jag erkänner. Men det praktiska med att komma iväg är klart i alla fall. Så jag tar mig dit, till New York, sen om jag får lida av tandvärk i tre månader och bo på gatan var väl en annan femma..

Dags att sova. Jag har försvarat mina sena nätter vaken med att förbereda inför N.Y-tid och med det slippa eventuell jetlag. Men jag hör själv hur uselt jag ljuger, så det kanske vore lika bra att försöka sova som normalt folk gör vid den här tiden istället?

Over and Out//

Inga kommentarer: