12 mars 2010

Andas Victoria, andas!

Så, tandläkaren slog inte ut alla tänder och fyllde inte igen truten med cement. Det som jag trodde var ett hål var i själva verket irriterat tandkött och någon tandhals som valt att kika fram och säga hej. Hade kanske en antydan till "början till hål" som de så fint kallar det, och det brukar kunna räcka för att det ska skickas ilande signaler till tandroten. Hmm, ja jag är några faktarader rikare, tack för den!

Så nu ska jag köpa en tandborste som är av hårdhet Soft, använda tandtråd VARJE dag och skölja med Dentan, det där munsköljet som svider tills ögonen trillar ut. Fast det är renpiss i jämförelse med det där andra, som i reklamen ska vara så starkt att det exploderar en aning i munnen. Vad sjutton heter det... Hmmm.. Ja de flesta vet i alla fall vad jag snackar om ändå. Det är inte Flux.. Det andra.. Meeeen.. Jag vet ju egentligen... Jaja.

Nu är det bara 8 dagar kvar. Hujja! Nu ni..
Over and Out//

Inga kommentarer: