8 mars 2010

Visst, jag gör så gott jag kan..

Hemma igen efter 3 danslektioner. Ekande magen fick i sig lite makaroner och köttbullar och nu ska det mysas ikapp framför tvn någon timme tillsammans med SATC-gänget och någon bit choklad..

Har ont under fötterna efter alla piruettövningar. Har redan börjat få träningsvärk i vissa muskler. Gissar på att jag kommer få rulla ur sängen imorgon. Känner av en viss värk i ett knä, men då tar jag mina Back On Track-knäskydd och trollar lite så är värken nog borta om två dagar.

En riktigt givande och jävligt slitig dag idag, men jag är GLAD att jag tog mig igenom alla tre lektioner, det behövde jag verkligen! Linda, dansläraren, gör ett fantastiskt jobb, hon får en liksom att vilja vara där. Dansen har faktiskt aldrig varit så rolig som den är nu. WIEHO!

Imorgon kör jag på ytterligare tre lektioner, en streetjazzlektion och två jazzlektioner.
Jag är LADDAD.

Godkväll, godnatt, whatever.
Over and Out//

Inga kommentarer: