14 mars 2010

Skam den som ger sig..

En sista Lördagskväll i Vika är över.. Vi har ridit ut i det underbara vädret, myst med hästarna i stallet, ätit god mat (lövbit, potatisklyftor, sås, sallad, vitlöksbröd), druckit lite gott till det, myst med kattorna i knät, kollat på Melodifestivalen, druckit kaffe och ätit lite kaka till det, spelat Plump (där jag för övrigt vann över pappa med EN poäng. Skills!! Han kommer aldrig få chansen att glömma det.), pratat om NYC, fixat mig både dator och kamera till flytten, skrattat, umgåtts. En perfekt Lördag, helt klart. Tio dansare av tio möjliga. Tyckte dock att Salem skulle vunnit Melodifestivalen eftersom hans låt stack ut och vad helt egengjord. Men Anna - Congrats. Hon är bra..

Nu ska jag mysa ner mig i sängen för några timmars sömn. Jag vet att Wilma, en av katterna, ligger i min säng och väntar på att få lägga sig bredvid mitt ansikte och kurra mig till sömns. Tror bestämt Trazan, andra av två katter, kommer joina oss senare, det brukar bli så.

Jag älskar mitt liv, jag älskar min familj & djuren, jag älskar mina vänner, jag älskar dansen och mitt kommande äventyr!

Godnatt!
Over and Out//

Inga kommentarer: