15 mars 2010

Med mina Back On Track-knäskydd på säger jag godnatt!

Ja, jag chockerar omvärlden med att försöka vara i säng innan 00.00 inatt. Ja jag vet, vad är problemet egentligen? Vad har hänt? Jag är trött, riktigt trött idag för första gången på länge, och det ser jag som ett friskhetstecken faktiskt..

Så jag ska blogga klart, borsta tänder och sminka av mig och sen göra lite avslappnande läsning innan sömnen tar över. Jag behöver varva ner efter en dag som denna.

Idag upplevde jag vad jag tror var ett "extra hjärtslag" som de kallar't. Kändes som att jag hade en luftbubbla i hjärtat som behövde komma ut, så hjärtat tog ett extra stort slag på sig att få ur bubblan. Det är den bästa förklaringen jag kan komma med, för jag har aldrig känt något sådant förut. Kändes som att allting bara stannade upp i några millisekunder, för att sen bli precis som vanligt igen. Jag var övertygad om att jag var på väg att dö och fick panik och jag har fortfarande lite småpanik över vad fan det var som hände. Men det är vanligt, sägs det, att man upplever sådana extra hjärtslag, bland annat när man är stressad. Stressad är bara första bokstaven i förnamnet, om man säger så.. Så jag har överseende med läskigheterna, får nästan skylla mig lite själv.

Godnatt!
Over and Out//

Inga kommentarer: